سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه حکمت قوی گردد، شهوت ضعیف شود . [امام علی علیه السلام]
حرف دل
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» جنگ کردن

دانشمندان می گویند:

فقط دو نوع حیوان هستند

که با همنوع می جنگند

مورچه ها و آدم ها!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » sara omidvar ( دوشنبه 97/4/25 :: ساعت 9:0 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

جنگ کردن
زیبایی و برخورد با ان
خجالت
به یاد تو
.......
آدمک
نغمه سوز و عشق
به نام نقشبند آفرینش

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 9714
» درباره من

حرف دل

» پیوندهای روزانه

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری [9]
شاهراه عدالت [93]
خمینیسم [79]
دانشگاه از هفت دولت آزاد [57]
روزنامه دانشجویی [49]
وبلاگ ولایت [55]
مصائب احمدی نژاد [141]
خبرگزاری فارس [12]
شهادت آب [111]
خبرنگار مسلمان [68]
مداحی ذاکرین [40]
وبلاگ احمدی نژاد [19]
مسلمان ایرانی [106]
سایت موسسه فرهنگیو اطلاع رسانی تبیان [14]
مرکز عرضه محصولات فرهنگی ضد صهیونیستی [62]
[آرشیو(17)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

دکتر هدا تخواه

سیاست
آثار حضرت آیت الله مصباح یزدی
با من حرف بزن
دختر رز
درد شکفتن
سیر بی سلوک
تسنیم
محب اهل بیت
پارس قران
پایگاه اطلاع رسانی استان قدس رضوی
پایگاه اطلاع رسانی استان قدس رضوی
نوای قران
پایگاه مرکز فرهنگ و معارف قران
پرسمان های قران
پارس قران
شمیم
سجاده ای پر از یاس
پوتین خاکی
فرزند روح الله سرباز سید علی
نور المهدی(عج) شهرستان ماهشهر
تکلیف الهی
طهور
ایحسب الانسان ان یترک سدی
به سوی حقیقت
گمنام

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب